مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-29سياسي

آغاز به کار خط الکترونیک کارخانه مخابرات راه دور در شیراز


بعد از سفر رییس قوه قضاییه به فارس،فاز اول کارخانه مخابرات راه دور راه اندازی شده و در راستای تکمیل روند ساخت این کارخانه، - شیراز-رییس کل دادگستری فارس گفت:بعد از سفر رییس قوه قضاییه به فارس،فاز اول کارخانه مخابرات راه دور راه اندازی شده و در راستای تکمیل روند ساخت این کارخانه، واحد الکترونیک نیز شروع به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در راستای نظارت بر اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه ضمن بازدید از فعالیت کارخانه ITI در شیراز از راه اندازی کارگاه های الکترونیک این واحد خبر داد و افزود: آنچه در جریان بازدید از کارخانه مشاهده شد انگیزه کار و فعالیت کارگران در راستای تکمیل کلیه فازهای تولیدی کارخانه بود.

رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به این موضوع که کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) در گذشته شناسنامه فارس در بخش الکترونیک بوده است، گفت: همه عوامل و کادر مدیریتی جدید این واحد تولیدی تلاش می کنند که هویت این واحد تولیدی معتبر که با سفر رییس قوه قضاییه احیا شد را به نقطه اوج و بهره برداری از ظرفیت کامل برسانند.

گفتنی است 21 روز پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان فارس؛ فاز دو کارخانه، کارگاه های الکترونیک شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز شروع به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار خط الکترونیک کارخانه مخابرات راه دور در شیراز

آغاز به کار خط الکترونیک کارخانه مخابرات راه دور در شیراز