مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-20اجتماعي

فراخوان مشمولان اعزامی مهرماه سال 1402 خراسان جنوبی


معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت سوم مهرماه در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ ابوالفضل مومن زاده، معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مشمولان دانش آموخته دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ سوم مهرماه 1402 هستند، باید رأس ساعت 7 صبح روز همان روز در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

     وی گفت: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ سوم مهرماه سال 1402دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

  وی بیان داشت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون ، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و.

) را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشمولان اعزامی مهرماه سال 1402 خراسان جنوبی

فراخوان مشمولان اعزامی مهرماه سال 1402 خراسان جنوبی