مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-31سياسي

هیچ وابستگی در تأمین نیازمندی های دفاعی به خارج از کشور نداریم


امروز به برکت حضور جوانان دانشمند در صنعت دفاعی و استفاده از شرکت های دانش بنیان می توانیم با اتکاء به خودمان از میهن دفاع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی با بیان اینکه باید خداوند را به خاطر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی شاکر باشیم، افزود: امام خمینی (ره) خودکفایی و خوداتکایی را به مردم کشور آموزش داد و امروز این امر تبدیل به فرهنگ ملت بزرگ ما شده است.

وی با بیان اینکه اگر ملتی در عرصه دفاعی وابسته باشد عزتمند و سربلند نخواهد شد، تصریح کرد: با رهبری و تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به جایی رسیده ایم که برای تأمین نیازمندی های عرصه دفاعی هیچ وابستگی به خارج از مرزهای کشور نداریم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: وقتی کشوری برای تأمین تجهیزات دفاعی به خارج از مرزها متکی باشد، ناگزیر است در عملیات ها بر اساس توانایی تجهیزات رفتار کند اما وقتی ملتی تجهیزات دفاعی خود را مطابق با تاکتیک ها و اهداف خودش طراحی کند، می تواند تصمیم بگیرد و قدرت ابتکار عمل را داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه شاهد کارهای بسیار بزرگ جوانان ایران اسلامی در وزارت دفاع بودیم و امروز به برکت حضور این جوانان دانشمند در صنعت دفاعی و استفاده از ظرفیت شرکت های دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وابستگی در تأمین نیازمندی های دفاعی به خارج از کشور نداریم

هیچ وابستگی در تأمین نیازمندی های دفاعی به خارج از کشور نداریم