مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-12اجتماعي

شکارچیان در شهر خوزی شهرستان مُهر سلاح بر زمین گذاشتند


در گردهمایی دوستداران محیط زیست شهر خوزی شهرستان مُهر استان فارس شکارچیان سلاح بر زمین گذاشتند و برای انس و دوستی با طبیعت هم پیمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان مهر، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر در حاشیه این نشست و دیدار انجمن محیط زیستی شهر خوزی با یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان مهر اظهار داشت: پیمان دوستی با طبیعت در شهر خوزی با حضور همه اقشاراستادان دانشگاه، دانشجویان، کارمندان، دامداران، کشاورزان، معلمان و شکارچیان برقرار شده است.

فرجی اضافه کرد: هدف آنها همکاری همه جانبه به منظور فرهنگ سازی و حفظ حیات وحش و طبیعت است که از مدتها فعالیت خود را آغاز کرده اند، آنها در دامن طبیعت زیبای تنگ خوزی برای اعلام همبستگی، عهد با طبیعت و پیمان دوستی با سبزپوشان طبیعت دور هم گرد آمده و عده ای از شکارچیان در میان دیگر دوستداران طبیعت تفنگ خود را بر زمین گذاشته و با تفنگ خداحافظی کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر در ادامه خاطر نشان کرد: اهمیت محیط زیست وحفظ آن  و اهمیت حضور تشکل ها در کنار حافظان طبیعت موضوعی است که باید به عنوان اولویت به آن نگریست،  سمن های محیط زیستی مصداق واقعی مردم پایه بودن محیط زیست است و می توانند در بحث های پایشی و نظارتی در کنار محیط زیست در چهارچوب قوانین مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان در شهر خوزی شهرستان مُهر سلاح بر زمین گذاشتند

شکارچیان در شهر خوزی شهرستان مُهر سلاح بر زمین گذاشتند