مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-23بين الملل

«بیتا دریاباری» یکی از اعضای کودتای دیپلماتیک علیه ایران کیست؟+عکس و سند


دریاباری سعی کرده است از نویسندگان و هنرمندانی که به هر نحو دچار مساله با کشور شده اند و یا وابستگاه به فرقه بهاییت و یهودی تبارانی همچون بهرام بیضایی، - فارس پلاس؛ روایت روز - در سندی که روزنامه تهران تایمز دست به افشا آن زده و درباره پروژه آمریکایی کودتای دیپلماتیک در بحبوحه اغتشاشات سال 1401 است، نام یکی از این کودتاچی های دیپلماتیک قابل توجه است، بیتاسادات دریاباری.

  بیتاد دریاباری که تمام ثروت خود را از همسر سابق خود امید کردستانی مدیر ارشد گوگل به ارث برده   از عناصر ضد ایرانی تبار مورد اعتماد هیئت حاکمه آمریکا است برای شناخت این عنصر ضدایرانی کافی است به دو پروژه ضدایرانی که در طول این سال ها اجرا کرده نگاه انداخته شود: 1.

تاسیس بنیاد برابری پارس که تبدیل به مرکز تجمع سلبریتی های (دلقک های هنری) ایرانی به استخدام رژیم صهیونیستی درآمده ای همچون نوید نگهبان و شاون تاوب شده است.

  تقدیر بیتا دریاباری در بنیاد برابری پارس از شاون تاوب و نوید نگهبان بازیگران سریال تهران ساخته شده توسط موساد علیه ایران   تقدیر بیتا دریاباری از شیرین نشاط بهایی و شهره آغداشلو سلطنت طلب به عنوان دو هنرمند ضداسلامی 2.

سرمایه گذاری و حمایت مالی از پروژه ایران 2040 عباس میلانی در مرکز مطالعات ایران حمید مقدم دانشگاه استنفورد آمریکا که مقام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیتا دریاباری» یکی از اعضای کودتای دیپلماتیک علیه ایران کیست؟+عکس و سند

«بیتا دریاباری» یکی از اعضای کودتای دیپلماتیک علیه ایران کیست؟+عکس و سند