مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 06:552023-08-30سياسي

خدمت رسانی 3 موکب از اردستان در کربلای معلی


رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: از شهرستان اردستان تعداد 3 موکب در کربلای معلی حضور دارند و به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

- حجت الاسلام سید علی طباطبایی نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: اربعین حسینی نماد وحدت و انسجام امت اسلام است که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه محله اربعینی را آغاز کرده و افرادی که توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارند، با تجمع در محله و قرائت زیارت اربعین خود را در پیاده روی سهیم می کنند.

وی افزود: از شهرستان اردستان تعداد 3 موکب از شهرهای اردستان، زواره و روستای موغار در کربلای معلی حضور دارند و پذیرایی و اسکان زائران اباعبدالله الحسین (ع) را انجام می دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین در روز اربعین از ساعت 5:30 صبح از محل امامزاده یحیی زواره به سمت نینوا با برپایی بیش از 20 موکب، پذیرایی و ارائه فعالیت های فرهنگی و مذهبی برگزار می شود همچنین در محل نینوا نیز بازسازی واقعه اربعین انجام خواهد شد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: در ارتباط با فضلیت پیاده روی در سیره امام حسن مجتبی ( ع) وجود دارد که این امام بزرگوار 20 مرتبه با پای پیاده از مدینه به مکه و جهت حج خانه خدا رفتند و این سیره و سنت پیاده روی از ائمه معصوم برجای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 3 موکب از اردستان در کربلای معلی

خدمت رسانی 3 موکب از اردستان در کربلای معلی