مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-03سياسي

امیر واحدی از موکب و بیمارستان سیار نهاجا در مرز مهران بازدید کرد


فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرز مهران، از موکب و بیمارستان سیار نهاجا در این منطقه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز مهران از موکب نیروی هوایی و بیمارستان سیار 32 تختخوابی شهید مدافع سلامت نور احمد محمدی نهاجا بازدید و روند خدمات رسانی به زائران را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ واحدی در این بازدید ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع)، گفت: نیروی هوایی ارتش همچون سال های گذشته همراه با سایر نیروهای مسلح، سازمان ها  و نهادها برای خدمت رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین با تمام امکانات در خدمت مردم ایران اسلامی بوده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه این نیرو، در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مردم یاری در حوادث و بلایای طبیعی، خود را به اثبات رسانده است، اظهار کرد: نیروی هوایی همیشه و در همه حال پشتیبان مردم بوده است و این خدمت رسانی را افتخار خود می داند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه این توفیق را خداوند متعال به ما ارزانی داشته است و ما با جان و دل پذیرای آن هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با تمام امکانات در این راهپیمایی عظیم حضور دارد و با یاری خداوند متعال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی از موکب و بیمارستان سیار نهاجا در مرز مهران بازدید کرد

امیر واحدی از موکب و بیمارستان سیار نهاجا در مرز مهران بازدید کرد