مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-02اجتماعي

زنجان، میزبان مهمترین رویداد مهارتی کشور


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: زنجان میزبان مرحله کشوری، چهار رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت همه ساله در کشور اجرا می شود، اظهارداشت: امسال زنجان میزبانی مرحله کشوری، چهار رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان بابیان اینکه مرحله کشوری 4 رشته رباتیک، طراحی مد و لباس، آشپزی و شیرینی پزی با حضور 250 شرکت کننده از سراسر کشور در زنجان برگزار می شود، افزود: از استان زنجان نیز در رشته رباتیک علی فیروزه و آیدین فرهادی رشته آشپزی و شیرینی پزی کوثر مقدمی و رشته طراحی مد و لباس هاجر عباسی به عنوان نفرات منتخب استانی حاضر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری رشته آشپزی، جایگاه استان در زمینه نساجی رشته طراحی مد و لباس و رشد و توسعه در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات رشته رباتیک را میزبانی می کند.

انصاری ادامه داد: مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان زنجان هفته اول تا سوم آبان ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، میزبان مهمترین رویداد مهارتی کشور

زنجان، میزبان مهمترین رویداد مهارتی کشور