مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-06اجتماعي

قیام جاماندگان ایران به یاد سالار شهیدان


مردم ایران اسلامی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب با یاد سید الشهدا(ع) و زینب کبری (س) و همزمان با زائران کربلای معلی، آیین جاماندگان زیارت اربعین حسینی را در شهرها و روستاهای خود با شکوه برگزار کردند.

- خبرگزاری فارس، سردبیری استان ها: جاماندگان اربعین حسینی با حضور در آیین جاماندگان گوشه گوشه ایران را چون کربلای معلی، غرق در شور و شعور حسینی کردند.

قلب ایران رنگ و بوی اربعین گرفت در تهران که ساعت 6 صبح برای آغاز مراسم اعلام شده بود، پیش از آغاز رسمی مردم با تجمع در میدان امام حسین (ع) آیین جاماندگان را در پایتخت کلید زد.

پایتخت نشینان با حضور در مسیرهای 5 گانه تعیین شده نشان دادند گرچه جسم هایشان به کربلای معلی نرسیده اما گرچه دوریم به یاد تو سخن می گوییم/ بُعد منزل نبود در سفر روحانی حضور مردم از هر قشری آنهم به صورت خانوادگی در هوای نسبتا گرم تهران در مسیرهای پنجگانه تا قبله ری ادامه داشت و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به پایان رسید.

  حضور مردم تهران در آیین جاماندگان اربعین حسینی قیام مردم دیار امام رضا(ع) از 8 صبح امروز شهر مشهد شاهد حضور هزاران عاشقی است که خود را جامانده زیارت از نزدیک حسین علیه السلام در روز اربعین می دانند و البته برای روزهای پایانی ماه صفر و شهادت ولی نعمت سرزمین ایران اسلامی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام جاماندگان ایران به یاد سالار شهیدان

قیام جاماندگان ایران به یاد سالار شهیدان