مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-26ورزشي

موفقیت نمایندگان ایران در کسب کرسی های فدراسیون آسیایی او-اسپرت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون آسیایی او-اسپرت ( FAOS ) که از تاریخ یکم شهریور در بانکوک تایلندآغاز شده بود، - مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی او-اسپرت (FAOS) به همراه بیست و هشتمین سمینار داوری مربیگری بین المللی این رشته به میزبانی بانکوک تایلند با موفقیت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون آسیایی او-اسپرت ( FAOS ) که از تاریخ یکم شهریور در بانکوک تایلندآغاز شده بود، در  شرایطی امروز شنبه به کار خود پایان داد که با کسب 2 کرسی هیات رییسه و همچنین 4 کرسی مهم دیگر در هیات اجرایی برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

براساس این گزارش، بهروز کارخانه ای رییس انجمن او-اسپرت ایران بعنوان نایب رییس فدراسیون آسیایی او-اسپرت از منطقه آسیای میانه و محمد قاسم منوچهری بعنوان عضو هیات رییسه در مقام مدیر ورزشی آرای لازم از 19 کشور شرکت کننده  آسیایی در مجمع انتخاباتی مذکور را برای یک دوره چهار ساله (2023 لغایت 2027) کسب کردند.

 همچنین در جریان این مجمع از مجموع 11 کرسی اثر گذار کمیته های ستادی فدراسیون آسیایی او-اسپرت (FAOS )، محسن عباسی بعنوان رییس کمیته قوانین، فرشاد شجری به عنوان رییس کمیته ورزشکاران، بهروز کارخانه ای بعنوان رییس کمیته مبارزه با دوپینگ و پزشکی ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت نمایندگان ایران در کسب کرسی های فدراسیون آسیایی او-اسپرت

موفقیت نمایندگان ایران در کسب کرسی های فدراسیون آسیایی او-اسپرت