مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-29پزشكي

موکب درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان میزبان زائران حسینی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: موکب درمانی این دانشگاه میزبان زائران حسینی در ایام اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کورش ساکی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و پیاده روی زوار حسینی اظهار داشت: موکب درمانی این دانشگاه در استان ایلام میزبان زائرین اربعین حسینی است.

وی ابراز داشت: پوشش امدادی زائرین اربعین حسینی توسط مرکز اورژانس دانشگاه در شهرستان های ایوان و شباب استان ایلام با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 نفر از کارشناسان مرکز اورژانس از تاریخ 1402/05/31 تا پایان اربعین حسینی انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: همچنین اقلام دارویی و تجهیزات موکب درمانی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و تیم متشکل از خیرین، فعالان حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: بیش از 200 نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در قالب پنج اتوبوس در قالب کاروان درمانی دانشگاه در این موکب حضور یافتند.

ساکی با بیان اینکه همچنین دانشجویان دانشگاه با سه دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند، یادآور شد: هدایای فرهنگی و دارویی تهیه شده توسط دانشجویان و بانیان خیر برای کودکان عراقی نیز آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان میزبان زائران حسینی

موکب درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان میزبان زائران حسینی