مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-11بين الملل

ناتو بزرگترین رزمایش خود را سال آتی برگزار می کند


رسانه های غربی گزارش دادند، ائتلاف ناتو قصد دارد سال آینده میلادی بزرگترین رزمایش خود از زمان جنگ سرد تاکنون را با گردآوری بالغ بر 41000 سرباز به بهانه آنچه که آزمودن آمادگی برای دفع حمله روسیه خواندند، - رسانه های غربی گزارش دادند، ائتلاف ناتو قصد دارد سال آینده میلادی بزرگترین رزمایش خود از زمان جنگ سرد تاکنون را با گردآوری بالغ بر 41000 سرباز به بهانه آنچه که آزمودن آمادگی برای دفع حمله روسیه خواندند، برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه فایننشال تایمز نوشت، ائتلاف ناتو در تدارک است تا سال آینده میلادی بزرگترین رزمایش فرماندهی جنگی مشترک خود از زمان جنگ سرد تاکنون را با به کارگیری بیش از 40000 سرباز با هدف تمرین آنچه که این نشریه دفع تهاجم روسیه علیه یکی از اعضای ائتلاف خواند، برگزار کند.

به نوشته این نشریه انگلیسی، این رزمایش تحت عنوان رزمایش مدافع استوار بخشی از تلاش ناتو برای فاصله گرفتن از رویکرد پاسخ به بحران و تبدیل شدن به یک ائتلاف جنگی در واکنش به جنگ در اوکراین است.

بر اساس این گزارش، مقام های ناتو گفته اند، این رزمایش قرار است بهار سال آینده شروع شده و در جریان آن بین 500 تا 700 ماموریت رزم هوایی اجرا شده و بیش از 50 کشتی و حدود 41000 سرباز در آن شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو بزرگترین رزمایش خود را سال آتی برگزار می کند

ناتو بزرگترین رزمایش خود را سال آتی برگزار می کند