مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-22سياسي

ایران دومین تولیدکننده پهباد رادارگریز جهان است


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: ما دومین تولیدکننده پهباد رادارگریز جهان هستیم، در حوزه موشکی علم و فناوری و سایر موارد از قدرت های برتر جهان هستیم که همه این پیشرفت ها مرهون رشادت ها و ایثار جوانان در دوران دفاع مقدس است.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: ما دومین تولیدکننده پهباد رادارگریز جهان هستیم، در حوزه موشکی علم و فناوری و سایر موارد از قدرت های برتر جهان هستیم که همه این پیشرفت ها مرهون رشادت ها و ایثار جوانان در دوران دفاع مقدس است.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروی های نظامی در رشت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در دفاع مقدس همه دنیا جمع شدند تا نظام مقدس ایران اسلامی را ساقط کنند اما رزمندگان و ملت ما با دستان خالی و ایمانی محکم و اراده ای آهنین مقابل آنان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی رژیم بعثی با 400 هواپیما به خاک کشور ما حمله کرد اما در پایان جنگ 700 هواپیما، چهار هزار تانک و یک میلیون سرباز خاک سرزمین ما را ترک کرد، افزود: در دوران دفاع مقدس رژیم بعث حدود 20 هزار کیلومتر از خاک کشورمان را تصرف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دومین تولیدکننده پهباد رادارگریز جهان است

ایران دومین تولیدکننده پهباد رادارگریز جهان است