مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-30سياسي

برگزیدگان دومین مسابقه عکاسی استانی «قاب بهشت» معرفی شدند


شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری مرحله نهایی داوری دومین دوره مسابقه عکس «قاب بهشت» برگزیدگان این مسابقه در دو بخش حرفه ای و بخش مردمی معرفی شدند.

- شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری مرحله نهایی داوری دومین دوره مسابقه عکس قاب بهشت برگزیدگان این مسابقه در دو بخش حرفه ای و بخش مردمی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان قائدی ظهر چهارشنبه در اختتامیه دومین مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مرحله نهایی داوری دومین دوره مسابقه عکس قاب بهشت برگزیدگان این مسابقه در دو بخش حرفه ای (عکاسی با دوربین) و بخش مردمی (عکاسی با تلفن همراه) معرفی شدند.

وی افزود: در اختتامیه دومین مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت هنرمندان رشته عکاسی چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکس قاب بهشت 2 معرفی و از آن ها تقدیر شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قاب بهشت رویداد هنری با موضوع ماه مبارک رمضان است که حوزه هنری تلاش دارد آن را به صورت سالیانه در استان برگزار کند.

قائدی عنوان کرد: تلاش داریم با همکاری با سایر دستگاه ها همچون اتاق بازرگانی، شهرداری، میراث فرهنگی و… رویدادهای هنری را در بخش های صنعت، خدمات شهری، محیط زیست و میراث فرهنگی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین مسابقه عکاسی استانی «قاب بهشت» معرفی شدند

برگزیدگان دومین مسابقه عکاسی استانی «قاب بهشت» معرفی شدند