مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-12ورزشي

کارخانه: با شرایط خوبی راهی 2 رویداد سخت می شویم


با برنامه ریزی که فدراسیون انجام داده با شرایط خوبی راهی دو رویداد سخت می شویم و ملی پوشان نیز برای جنگیدن با حریفان همانند سرباز آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریور تا 4 مهرماه در شهر هانگژو کشور چین برگزار می شود.

همچنین رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس از 8 تا 16 مهرماه در برزیل برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از بازی های آسیایی هانگژو راهی این کشور خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص وضعیت تیم ملی اظهار کرد: بامداد جمعه 24 شهریور برای شرکت در بازی های آسیایی با 12 بازیکن عازم شانگهای و سپس هانگژو خواهیم شد و پس از این رقابت ها بلافاصله به برزیل سفر خواهیم کرد.

مصطفی کارخانه با بیان این که شرایط آب و هوایی و اختلاف زمان زیاد بین دو کشور به همراه فاصله زمانی کم مسابقات، شرایط وحشتناکی را برای ریلکس شدن بازیکنان و اعضای تیم رقم خواهد زد، تصریح کرد: خوشبختانه با دستور و پیگیری ها دکتر داورزنی برنامه ریزی خوبی برای اینکه بازیکنان در بهترین شرایط ممکن عازم کشور چین شوند، انجام شده و پس از بازی های آسیایی بلافاصله عازم برزیل خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه: با شرایط خوبی راهی 2 رویداد سخت می شویم

کارخانه: با شرایط خوبی راهی 2 رویداد سخت می شویم