مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:152023-08-26سياسي

قاب های زیبایی در شهر؛ تصویر مکان ها کافی نیست


قاب های زیبایی ایران را مزین باید کرد به کورش، به امیرکبیر، به فردوسی، عباس میرزا، حافظ، سعدی، میرزا محمد سیف الدوله، خواجه نظام الملک طوسی، - میرزا حسن رشدیه، کریمخان زند، ایرج افشار، دکتر محمد قریب، نادرشاه افشار، حاج امین الضرب، محمدرضا شجریان، ملک الشعرای بهار، ستارخان و شهدای تبریز.

   عصر ایران؛ امید جهانشاهی- همیشه در زمان انتخابات مردم چهره ای متفاوت در قاب تلویزیون می یابند و در عرصه عمومی پویش هایی برای توجه به مردم رونق می گیرد.

مثل پویش های مردم میدان ، مردم عزیز و همچنین ایران ما که این آخری پس از حوادث سال گذشته و تاکیداتی که در مورد اهمیت اتحاد ملی و همبستگی ملی صورت گرفت، رونقی بیشتر یافت و این روزها هم شاهد آن هستیم.

  سازمان زیباسازی شهر تهران تصاویری از طبیعت و بناهای تاریخی و دیدنی را با هدف ایران شناسی و آشنایی با جاذبه های گردش گری، آثار و ابنیه تاریخی، فرهنگی و مذهبی نقاط مختلف کشور در کوی و برزن به نمایش درآورده است.

  این اقدامی مبارک است اما خوب تر آن بود که در سطح عکس نماند و رسانه ها و نهادهای مدنی هم به میدان بیایند تا از قاب های زیبایی به روح گم شده زندگی ایرانی راهی باز شود.

  قابی از بلوای مرغان دریایی با آن افق های دلگشای بوشهر آرامش بخش، با روح مردم ساحل نشین نسبت دارد که از دام تعلقات رست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاب های زیبایی در شهر؛ تصویر مکان ها کافی نیست

قاب های زیبایی در شهر؛ تصویر مکان ها کافی نیست