مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-27سياسي

عملکرد خوب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی و آبرسانی


سپاه در اجرای پروژه ها به شایستگی میدان داری می کند و در شرایط سخت همراه و پیشقدم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده یکشنبه در دیدار فرماندهان سپاه فتح استان گفت: رابطه ما با سپاه یک رابطه اعتقادی و باوری بوده و براساس اعتقادی که به ارزش های انقلاب و نظام داریم تکلیف است با سپا، در کنار سپاه و با هم همکاری داشته باشیم.

  وی با بیان اینکه، مردم از حضور موفق سپاه در کنار خود احساس موفقیت می کنند ابراز داشت: اینکه کارهایی به سپاه واگذار می کنیم، هم پیوست فرهنگی دارد و هم در اجرا آن دلمان قرص است.

احمدزاده با بیان اینکه سپاه جایگاه خاصی دارد و یک نهاد حاکمیتی ویژه است، ابراز داشت: ما در مسائل کلیدی استان با سپاه مشورت و گفت وگو می کنیم و از نظرات و پیشنهادات آنها کمک می گیریم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دلمان می خواهد سپاه در برنامه های کاری بیش از پیش میدان داری کند، تاکید کرد: اینکه سپاه استان در حوزه عمران و بسیج آب رسانی جایگاه دوم کشور را کسب کرده جای افتخار است.

احمدزاه تصریح کرد: اینکه تلاش می شود تا سپاه به امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار شود کاری ارزنده است چون با داشتن امکانات در بحران ها و بزنگاه ها به سرعت و در سطح بالایی به کمک و یاری دستگاه های اجرایی آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خوب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی و آبرسانی

عملکرد خوب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی و آبرسانی