مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-20اقتصادي

مدیران استان قم پروژه های نیمه تمام عمرانی را تعیین کلیف کنند


استاندار قم با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام شهرستان ها به زودی تعیین تکلیف خواهند شد، گفت: از مدیران خواسته ایم که مشکلات شهرستان ها و روستاها را در یک زمان مناسب حل کرده تا افزایش زمان بهره برداری طرح ها موجب ناراحتی مردم نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کهک اظهار داشت: مدیریت استان براساس ماموریت ها و وظایف ستادی خود از شهرستان های مختلف سرکشی و بازدید انجام داده و خواهد داد.

  وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده با مدیران توافق کرده ایم که با روحیه جهادی به شهرستان ها و روستاها سفر کنیم و از نزدیک درجریان مشکلات مردم قرار بگیریم.

  استاندار قم تصریح کرد: از مدیران خواسته ایم که مشکلات شهرستان ها و روستاها را در یک زمان مناسب حل کرده تا افزایش زمان بهره برداری طرح ها موجب ناراحتی مردم نشود.

آقامیری درخصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان ها گفت: در دوره های قبلی مدیریت استان پروژه هایی در شهرستان ها افتتاح شده است و تا به امروز پیشرفت خوبی نیز داشته اند.

از متولیان این پروژه ها می خواهیم آن ها را هرچه سریع تر تعیین تکلیف کنند.

  وی در ادامه خاطرنشان کرد: از فرماندار شهرستان کهک می خواهیم ماهیانه گزارشی از آخرین پروژه های عمرانی شهرستان به معاونت های استانداری ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان قم پروژه های نیمه تمام عمرانی را تعیین کلیف کنند

مدیران استان قم پروژه های نیمه تمام عمرانی را تعیین کلیف کنند