مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19اقتصادي

فسخ 35 قرارداد راکد و آزادسازی 10 هکتار زمین صنعتی در اردبیل طی سال گذشته


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، قراردادهای راکد و بلاتکلیف در شهرک های صنعتی استان فسخ و خلع ید می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، قراردادهای راکد و بلاتکلیف در شهرک های صنعتی استان فسخ و خلع ید می شوند.

هاشم علایی 28 شهریور در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه گذار بلاتکلیف مانده و به صورت راکد رها می شود، تعیین تکلیف شده و اراضی آزاد شده به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته به وضعیت 92 قرارداد راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در جلسات هیات حل اختلاف و داوری رسیدگی شد که این بررسی ها منتج به فسخ و آزاد سازی بیش از 10 هکتار زمین صنعتی در قالب 35 قرارداد شد و به مابقی قراردادها نیز مهلت دوباره برای اجرای طرح صنعتی داده شد.

علایی تصریح کرد: در سال جدید، برنامه بررسی و تعیین تکلیف 170 قرارداد راکد در دست اقدام است تا قراردادهایی که امکان اجرایی نخواهند داشت، فسخ و آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ 35 قرارداد راکد و آزادسازی 10 هکتار زمین صنعتی در اردبیل طی سال گذشته

فسخ 35 قرارداد راکد و آزادسازی 10 هکتار زمین صنعتی در اردبیل طی سال گذشته