مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-25سياسي

بانوان زینبی پای کار زائران حسینی در کربلا+ عکس


بانوان زینبی بانوان یزدی رهرو حضرت زینب(س) همزمان با برگزاری همایش جهانی اربعین در کربلای معلی آماده خدمت رسانی به زائران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کربلای معلی، بانوان ایرانی که همیشه حضور برجسته ای در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی داشته و سهم بسزایی در رقم خوردن وقایع مختلف داشته اند، این بار نیز از غافله دوستداران حسین(ع) عقب نمانده و در برگزاری همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی نقش پررنگی را ایفا نموده و خدمت رسانی را به زائران را افتخاری بزرگ می دانند.

بانوان یزدی در قالب موکب الغدیر از مدت ها قبل در تدارک خدمت رسانی به زائران اربعین بوده و از همین رو با جذب خادمان افتخاری و ساماندهی این نیروها، اقداماتی از جمله تهیه بالشت، تهیه و خریداری دارو، دوخت روکش رختخواب، تهیه مواد اولیه جهت طبخ غذا، تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز موکب، جمع آوری کمک های اهدایی جهت سرویس سرمایشی، نظافت محل استقرار زائران در کربلا و آماده سازی محل پذیرایی، پذیرش زائران و .

را انجام داده اند.

رقیه کفیل الناس، مسئول اجرایی موکب بانوان خادمین الغدیر در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کربلای معلی، اظهار کرد: موکب بانوان خادمین الغدیر استان یزد از سال1396 راه اندازی شده و به لطف میزبان اصلی این همایش که حضرت زینب(س) است توانسته در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان زینبی پای کار زائران حسینی در کربلا+ عکس

بانوان زینبی پای کار زائران حسینی در کربلا+ عکس