مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-07بين الملل

دستور «پوتین» برای حمایت از مراکز توسعه هوش مصنوعی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه، دولت این کشور را مأمور کرد تا از اجرای اقدامات با هدف حمایت از مراکز تحقیقات علمی که در توسعه و کاربرد هوش مصنوعی تخصص دارند، - رییس جمهور روسیه به دولت این کشور دستور داد تا حمایت از مراکز متخصص در توسعه هوش مصنوعی را تضمین کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، دولت این کشور را مأمور کرد تا از اجرای اقدامات با هدف حمایت از مراکز تحقیقات علمی که در توسعه و کاربرد هوش مصنوعی تخصص دارند، اطمینان حاصل کند.

در بیانیه ای که امروز پنجشنبه در وب سایت کرملین منتشر شد، آمده است: لازم است اطمینان حاصل شود که تا سال 2030 اقداماتی برای حمایت از کار مراکز تحقیقاتی علمی در زمینه هوش مصنوعی انجام شود.

رییس جمهور روسیه همچنین توصیه کرد که دولت روسیه توجه محققان را بر لزوم مطالعه توسعه الگوریتم های آموزشی مبتنی بر فناوری های هوش مصنوعی متمرکز کند.

پوتین، میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه را نیز به عنوان مسئول اجرای این دستور تعیین کرد و از او خواست تا اول دسامبر گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور «پوتین» برای حمایت از مراکز توسعه هوش مصنوعی

دستور «پوتین» برای حمایت از مراکز توسعه هوش مصنوعی