مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-20حوادث

رونمایی از 34 دستگاه خودرو آتش نشانی در تبریز


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، با تشریح برنامه های هفته ایمنی و آتش نشانی گفت: رونمایی و بهره برداری از 34 دستگاه خودرو سنگین و سبک آتش نشانی و سایر تجهیزات مورد نیاز این سازمان با بیش از200 میلیارد تومان هزینه، - در هفته اول مهر انجام می شود.

سعید صالح نیا در خصوص نوسازی ناوگان خودرویی آتش نشانی تبریز اظهار کرد: نوسازی ماشین آلات و تجهیزات یکی از ضروریات و اولویت های سازمان بود چرا که در 15 سال اخیر ماشین آلات آتش نشانی تبریز به ویژه ماشین آلات سنگین، نوسازی نشده بود که بر اساس تدابیر و دستورات اکید شهردار تبریز و حمایت های شورای اسلامی شهر تبریز مقارن با هفته ایمنی و آتش نشانی، 10 دستگاه خودرو سنگین 19 تن آتش نشانی، 20 دستگاه خودرو سبک پیشرو به همراه 4 دستگاه خودرو نیمه سنگین آتش نشانی با ظرفیت 5 تن رونمایی خواهد شد.

وی خریداری تجهیزات مورد نیاز آتش نشانان را جزو برنامه های ضروری این سازمان خواند و تشریح کرد: 100 دستگاه خاموش کننده از نوع aft مجهز به تکنولوژی روز ، 200 دستگاه ست کامل تنفسی و بالن و ماسک یدکی و تجهیزات حفاظت فردی برای پشتیبانی بهتر و تامین تجهیزات، خریداری شده است.

وی افزود: بهره برداری از ایستگاه شماره 25 آتش نشانی تبریز واقع در ولی امر توسط شهرداری منطقه 5، کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 34 دستگاه خودرو آتش نشانی در تبریز

رونمایی از 34 دستگاه خودرو آتش نشانی در تبریز