مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-11سياسي

تدوین «سند موسیقی» به پایان رسید/ جزییات تشکیل شورای ملی موسیقی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای هنر کشور از پایان تدوین سند ملی موسیقی و ارسال آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای هنر کشور دوشنبه بیستم شهریور با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو و با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور جلسه ادامه بررسی سند ملی موسیقی کشور برگزار شد.

وزیر فرهنگ در این نشست از تدوین و بررسی سند ملی موسیقی خبر داد و گفت: همانطور که وعده داده بودیم با همکاری صمیمانه اعضای شورای هنر، فرایند تدوین و بررسی سند ملی موسیقی در این شورا امروز به پایان رسید و با انجام ویرایش نهایی برای تصویب و ابلاغ به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می شود.

این سند مبتنی بر اندیشه، آرا و فتاوای فقهی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین و بر ارتقای فضای موسیقی انقلاب و پیراستن از آسیب های موجود استوار شده است.

اسماعیلی ادامه داد: در کنار دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه تدوین این سند، چهره های هنری شناخته شده، اصناف و هنرمندان موسیقی نیز نقش آفرینی کردند که از زحمات آن ها تقدیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «سند موسیقی» به پایان رسید/ جزییات تشکیل شورای ملی موسیقی

تدوین «سند موسیقی» به پایان رسید/ جزییات تشکیل شورای ملی موسیقی