مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-28فناوري

کیفیت اینترنت بهتر می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کیفیت اینترنت بهتر خواهد شد، گفت: خدمات ارتباطی و رفاهی برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عیسی زارع پور در گفتگو ویژه خبری شب گذشته با اشاره به دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکسال گذشته گفت: فیبرنوری یکی از بزرگترین پروژه های در دستور کار وزارت ارتباطات است که به منظور تحول در اینترنت کشور انجام می شود و انشالله تا پایان دولت همه شهرهای کشورمان تحت پوشش فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برای این منظور در حال حاضر از میان هزار و 400 شهر کوچک و بزرگ کشورمان غیر از 8 کلان شهر اصلی حدود هزار و 200 شهر تعیین تکلیف شدند و اپراتورشان مشخص شده است.

ده روز گذشته پروانه جدید یکپارچه خدمات شبکه به اپراتورهای ارتباطی واگذار کردیم و به این ترتیب پروژه فیبر نوری بین 7 اپراتوری که مجوز گرفتند تقسیم شد.

اکنون در هزار و 200 شهر مشخص است که کدام یک از این 7 اپراتور مسئولیت توسعه فیبر نوری در آن شهر را دارند.

زارع پور با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه ها برای پیشرفت فیبر نوری و اتمام پروژه تا پایان سال 1404 تصریح کرد: گاهی اوقات مقاومت هایی وجود داد تا این پروژه شکل نگیرد اما با همکاری همه عوامل از جمله فراهم شدن زیرساخت های شهری، پروژه فیبر نوری با سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت اینترنت بهتر می شود

کیفیت اینترنت بهتر می شود