مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-12اقتصادي

ساخت مسکن 25 متری تکذیب شد


رییس مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی گفت: ساخت واحدهای مسکونی 25 متری در شهر تهران کذب است و وزارت راه و شهرسازی مخالف ساخت مسکن کوچک مقیاس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه، در خصوص ساخت واحدهای 25 متری، گفت: در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت واحدهای مسکونی 25 متری در شهر تهران به اطلاع ملت در سراسر کشور می رساند نه تنها این طرح هیچ ارتباطی با دولت و وزارتخانه مربوط ندارد بلکه وزارت راه و شهرسازی مخالف ساخت مسکن کوچک مقیاس است.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه در ادامه تصریح کرد: مسکن های کوچک مقیاس در تضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی و خانواده است و به هیچ عنوان در دستور کار دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی نیست، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که در سراسر کشور در حال ساخت است از استانداردهای لازم تبعیت می کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر اساس اصل 31 قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است و عدم تناسب مساحت واحد مسکونی با نیاز خانواده، آسیب های گسترده ای بر جا خواهد گذاشت.

قربانی در پایان گفت: دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه های اجرایی و پروژه های در حال انجام خود دارد و طرح ها و پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن 25 متری تکذیب شد

ساخت مسکن 25 متری تکذیب شد