مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-24اقتصادي

افتتاح یک صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در هفته دولت


در هفته دولت یک صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان های مختلف افتتاح می شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه مسکن و اشاره به پیشرفت 50 درصدی این پروژه ها در استان زنجان، اعلام کرد: در هفته دولت یک صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان های مختلف افتتاح می شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می رسد.

وی افزود: امروز در استان زنجان که یکی از استان های پیشرو در زمینه نهضت ملی مسکن است، رشد قابل توجهی مشاهده می شود.

بذرپاش افزود: در مجموع در این استان پروژه های مسکن پیشرفت 50 درصدی داشته است که برخی از واحدهای مسکونی به مردم تحویل داده شده و باقی تا 6 ماهه اول سال 1403 تحویل داده می شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: 3 هزار و 738 واحد هم در حوزه واگذاری زمین های 99 ساله، زمین های روستایی، خودمالکی و بافت فرسوده تحویل مردم شد که این افتتاح در راستای افتتاح یک صد هزار پروژه مسکن در هفته دولت انجام شد.

وی ادامه داد: این روزها در همه استان ها برنامه افتتاح برقرار است اما نظر به اینکه در ماه محرم و صفر قرار داریم، به روزهای آتی موکول شده است که طی چند روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در هفته دولت

افتتاح یک صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در هفته دولت