مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-29سياسي

چتر گسترده امنیت در آسمان شرق کشور


فرمانده پدافند هوایی شرق کشور  با اشاره به چتر گسترده پدافند هوایی در آسمان شرق کشور و امنیت موجود گفت: هرگونه خطای محاسباتی را قاطعانه پاسخ می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دهم شهریور 1387 مبنی بر انتزاع فرماندهی پدافند هوایی شاهد تشکیل این قرارگاه بودیم و به عنوان یک مجموعه ملی و فرانیرویی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی امروز در همه عرصه های زیرساختی و تجهیزاتی به پیشرفت های شگرف دست پیدا کرده است، بیان کرد: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است.

وی عنوان کرد: صلابت و ایستادگی نیروهای مؤمن و متخصص در برابر استکبار جهانی همه گزینه های روی میز دشمن را نقش بر آب کرده است.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اضافه کرد: امروز پدافند هوایی از صیانت به سیادت هوایی رسیده و صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان کشور را رصد و پایش می کند.

وی با اشاره به چتر گسترده پدافند هوایی در آسمان شرق کشور بیان داشت: آسمان خراسان جنوبی، دو سوم از آسمان سیستان و بلوچستان، قسمت های جنوبی خراسان رضوی و قسمت هایی از آسمان کرمان تحت پوشش چند صد نقطه قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مأموریتی بدون چتر حمایتی پدافند هوایی قابلیت اجرا ندارد، عنوان کرد: نیروهای ما به صورت 24 ساعته در حال انجام وظیفه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر گسترده امنیت در آسمان شرق کشور

چتر گسترده امنیت در آسمان شرق کشور