مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:162023-09-21اقتصادي

بازگشت 13 واحد غیرفعال به چرخه تولید در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی ظهر امروز در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 اظهار کرد: بر اساس شاخص های ابلاغی سال 1402، کمک به بازگشت به چرخه تولید 20 واحد راکد و غیرفعال، جزو برنامه های این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات انجام شده، در 5 ماهه اول سال جاری تعداد 13 واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگشته اند که 8 واحد مربوط به داخل شهرک های صنعتی و مابقی در خارج از شهرک های صنعتی استان بوده است.

اشتغال مجدد 200 نفر با راه اندازی واحدهای راکد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، ضمن تحقق 65 درصدی هدف گذاری های انجام شده، شاهد اشتغال مجدد برای 200 نفر بوده ایم.

   علایی افزود: احیای این واحدهای راکد با استفاده از ظرفیت های این شرکت و با کمک مسؤولان و دستگاه های اجرایی امکان پذیر شده است که تشکیل کارگروه داخلی تسهیل و رفع موانع تولید و استفاده از مشاوران و کارشناسان کلینیک کسب و کار، از جمله اقدامات این شرکت برای بازفعال سازی واحدهای راکد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت:کاهش بروکراسی های اداری یکی از لازمه های جذب سرمایه گذار ببوده و امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای تولیدی انجام می شود روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 13 واحد غیرفعال به چرخه تولید در اردبیل

بازگشت 13 واحد غیرفعال به چرخه تولید در اردبیل