مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 23:452023-09-03اجتماعي

توزیع بیش از 100 هزار پرس غذا توسط مواکب گیلانی در اربعین حسینی


رییس ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به خدمات 32 موکب گیلانی به زوار سیدالشهدا (ع) گفت: روزانه بیش از 100 هزار پرس غذا توسط مواکب استان گیلان پخت و در بین زوار اباعبدالله الحسین (ع) توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت مجید دوهندو شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از موکب حب الحسین سنگر در نشست خبری با خبرنگاران اعزامی به عتبات و عالیات با اشاره بازدید و سرکشی از مواکب گیلانی اظهار کرد: 32 موکب از استان گیلان در مسیر پیاده روی اربعین در حال فعالیت هستند و با وجود سختی کار اما به همت خادمین حضرت اباعبدالله الحسین، خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین در حال انجام است.

  وی آمادگی بیشتر مواکب در راستای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) را از اهداف بازدید و سرکشی از مواکب گیلانی دانست و گفت: 4 موکب گیلان در نجف اشرف مستقر و در میانه راه هم 3 موکب گیلان متشکل از 2 موکب تالش و یک موکب لاهیجان مشغول به خدمت هستند.

  رییس ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به حضور خبرنگاران در همایش جهانی اربعین بیان کرد: امسال خدمات مواکب با حضور خبرنگاران و رسانه ها بیش از سال های گذشته منعکس شد و همه این اقدامات زمینه آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با مواکب و خدمات آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 100 هزار پرس غذا توسط مواکب گیلانی در اربعین حسینی

توزیع بیش از 100 هزار پرس غذا توسط مواکب گیلانی در اربعین حسینی