مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-12اجتماعي

نهادینه سازی مدیریت مصرف بهینه آب با همراهی سازمان های فرهنگی در مشهد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با تأکید بر فرهنگسازی در زمینه مدیریت مصرف به عنوان موثرترین راه برون رفت از شرایط بحران آب، از همکاری و همراهی ویژه سازمان ها و دستگاه های فرهنگی خراسان رضوی و شهرستان مشهد در این خصوص خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با تأکید بر فرهنگسازی در زمینه مدیریت مصرف به عنوان موثرترین راه برون رفت از شرایط بحران آب، از همکاری و همراهی ویژه سازمان ها و دستگاه های فرهنگی خراسان رضوی و شهرستان مشهد در این خصوص خبر داد.

حسین اسماعیلیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مشهد در اقلیم خشک و کم بارش، در کنار تمامی اقدامات در حال انجام، باید همچون نیاکانمان نسبت به شرایط اقلیمی موجود سازگار شویم و بر این اساس مدیریت و اصلاح الگوی مصرف باید به صورت یک هنجار فرهنگی در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا همکاری های متعددی از سوی شرکت آب و فاضلاب مشهد با سازمان های مربوطه انجام شده و با پیگیری های صورت گرفته، منجر به عقد تفاهمنامه شده است.

اسماعیلیان با بیان اینکه استفاده از زبان هنر همواره تاثیر ویژه و مثبت در جریان سازی های فرهنگی دارد خاطرنشان کرد: در این خصوص تفاهمنامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منعقد شده و به تبع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه سازی مدیریت مصرف بهینه آب با همراهی سازمان های فرهنگی در مشهد

نهادینه سازی مدیریت مصرف بهینه آب با همراهی سازمان های فرهنگی در مشهد