مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:452023-08-30سياسي

رونمایی از تجهیزات فردی و ایستگاهی سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس


یکی از دغدغه های اساسی مجموعه مدیریت شهری تأمین امنیت جانی آتش نشانان است که در این راستا تجهیزات جدیدی خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین رونمایی از تجهیزات آتش نشانی تازه خریداری شده شهرداری بندرعباس با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری و جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر بیان کرد: آتش نشانی مهمترین بازوی مدیریت شهری در موقع بحران است و مجموعه شهرداری بندرعباس با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر در راستای توسعه تجهیزات و امکانات آتش نشانی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

نوبانی گفت: حفاظت از جان شهروندان در موقع بروز حوادث برعهده آتش نشانان، این ناجیان همیشه حاضر است و بهره گیری از تجهیزات کارآمد تاثیر بسزایی بر عملکرد آتش نشانان دارد و برای ارتقاء سطح خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر بندرعباس 100 دستگاه مختلف با اعتباری بالغ بر 60میلیارد ریال شامل؛ دستگاه تنفسی، کلاه ایمنی، لباس ضد حریق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تجهیزات فردی و ایستگاهی سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس

رونمایی از تجهیزات فردی و ایستگاهی سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس