مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-26سياسي

تدارک گسترده کارگروه قرآن اربعین در مسیر نجف به کربلا


امسال با توجه به هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، کارگروه فعالیت های قرآنی اربعین حسینی، با اعزام نخبگان قرآنی کشور برنامه های مختلف و متنوعی را برای مسیر نجف به کربلا تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین امسال با توجه به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور های سوئد و دانمارک، برنامه های مختلف و متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

کارگروه فعالیت های قرآنی اربعین حسینی زیر نظر کمیته فرهنگی از سال 1394 با برپایی جلسات هم اندیشی با حضور دستگاه های مختلف قرآنی سعی در تدوین نقشه راهی در جهت انجام فعالیت های قرآنی در ستاد فرهنگی آموزشی اربعین دارد، بدین منظور مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه  به عنوان دبیرخانه شورای راهبری فعالیت های قرآنی اربعین حسینی مسئولیت تهیه و تدوین چشم انداز و راهبردها را داشته و با همکاری نهادها و سازمان های مختلف قرآنی کشور به برپایی برنامه های خود اهتمام ورزیده است.

در ادامه برخی از برنامه های کارگروه قرآنی اربعین در کشور عراق تقدیم می شود.

برگزاری محافل مجازی قرآن کریم محافل هفتگی انس با قرآن کریم در فضای مجازی، این محافل قرآنی به صورت هفتگی روزهای دوشنبه از ساعت 19 لغایت 20 در شبکه تلویزیون اینترنتی عبرات برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک گسترده کارگروه قرآن اربعین در مسیر نجف به کربلا

تدارک گسترده کارگروه قرآن اربعین در مسیر نجف به کربلا