مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-20سياسي

400 واحد مسکن در چهارمحال وبختیاری به مددجویان واگذار می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری از واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی در قالب تفاهم نامه با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تا پایان سال به مددجویان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری از واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی در قالب تفاهم نامه با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تا پایان سال به مددجویان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسم محمدی فارسانی 29 شهریورماه با اشاره به افتتاح 17 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی از پروژه های مشارکتی با سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به تفاهم نامه احداث 400 واحد مسکن مددجویی دیگر با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی، افزود: از ابتدای امسال تاکنون، 250 واحد از این مجموع تکمیل شده که مابقی نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تحویل 181 واحد مسکن تا پایان شهریورماه به مددجویان دارای شرایط خاطرنشان کرد: این تعداد مسکن با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 واحد مسکن در چهارمحال وبختیاری به مددجویان واگذار می شود

400 واحد مسکن در چهارمحال وبختیاری به مددجویان واگذار می شود