مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-09اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری/تولید روزانه 2500 تن زباله


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز ساری را در بخش ابنیه بیش از 90 درصد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی شامگاه شنبه پس از بازدید از نیروگاه زباله سوز سازی با بیان اینکه قبل از دولت آیت الله رییسی نیروگاه زباله سوز ساری 40 درصد پیشرفت داشته است و با حمایت دولت سیزدهم این میزان به بیش از 90 درصد رسیده است، اظهار کرد: در بخش ورود تجهیزات نیز هم اکنون حدود 85 درصد تجهیزات وارد نیروگاه شده و حدود 80 درصد تجهیزات نصب گردید.

وی با اشاره به اینکه برای بخش ابنیه تاکنون حدود 266 میلیارد تومان و برای تجهیزات حدود 17 میلیون دلار هزینه شده است، افزود: در سفر رییس جمهور دولت سیزدهم به مازندران برای بخش ابنیه و تهیه تجهیزات حدود 236 میلیارد تومان اختصاص یافت که بیانگر نگاه ویژه این دولت به رفع مشکل پسماند مازندران است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از نیاز حدود 2 میلیون دلار برای اتمام بخش ابنیه نیروگاه زباله سوز ساری و تهیه بقیه تجهیزات خبر داد و یادآورشد: با تأمین منابع مالی و تهیه و نصب تجهیزات، شاهد شکوفایی مدیریت پسماند در مرکز استان خواهیم بود.

توکلی ساخت نیروگاه تولید برق از زباله ساری را با مشارکت دولتی و سرمایه گذار بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: تولید زباله شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری/تولید روزانه 2500 تن زباله

پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری/تولید روزانه 2500 تن زباله