مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-20اقتصادي

تغییر الگوی کشت اولویت امروز بخش کشاورزی آذربایجان غربی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تغییر الگوی کشت با توجه به کمبود منابع آبی از اولویت های بخش کشاورزی استان است که نیازمند توجه ویژه و همراهی بخش های مختلف از جمله بهره برداران در این خصوص هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تغییر الگوی کشت با توجه به کمبود منابع آبی از اولویت های بخش کشاورزی استان است که نیازمند توجه ویژه و همراهی بخش های مختلف از جمله بهره برداران در این خصوص هستیم.

جواد کرمی 29 شهریور در مراسم جشن شکرگزاری برداشت محصول گندم و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود: حرکت از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن یک ضرورت اساسی است چرا که مدیریت منابع در کشاورزی مدرن به شکل بهینه ای تعریف شده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی دانش بنیان از نیازهای اساسی استان است، اضافه کرد: استفاده از دستاوردهای جدید علمی در تولید محصولات موضوعی است که در تمام دنیا مطرح است و نباید این استان نیز از این کاروان علمی عقب بماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شرایط کم آبی موجود در کشور و استان ادامه داد: این شرایطی همه گیر است که در نتیجه تغییر اقلیم به وجود آمده و نیازمند مدیریت وضعیت موجود هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر الگوی کشت اولویت امروز بخش کشاورزی آذربایجان غربی است

تغییر الگوی کشت اولویت امروز بخش کشاورزی آذربایجان غربی است