مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-17سياسي

سال تحصیلی جدید با حضور 305 هزار دانش آموز در قم آغاز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اینکه مدیران مدارس باید سند تحول آموزش و پرورش را بخوانند و در راهکارهای تحقق عینی آن تأمل کنند تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا رحیمی امروز و در جمع مدیران مدارس استان در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) مجتمع آموزشی تربیتی شهید مهدی هندویان، با اشاره به تحصیل حدود 305 هزار دانش آموز در استان قم و در سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در طی مسیر پیشرفت کشور، به وجود گردنه های بزرگ توجه داده و فرموده اند گذر از این گردنه ها بدون کمک آموزش و پرورش ممکن نیست.

وی افزود: معظم له همچنین بیان فرمودند که برخی همچنان جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش را نفهمیده اند که باید به آن ها، این جایگاه و اهمیت فهمانده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همچنین با بیان این که مدیران، معلمان و دیگر اهالی آموزش و پرورش در سراسر کشور، رقم زننده آینده جامعه و حکومت اسلامی هستند گفت: تردیدی وجود ندارد که مدیران مدارس و همچنین معلمان عزیز نقش بسیار مهمی در این مسیر بر عهده دارند.

رحیمی با اشاره به بندهایی از سند تحول آموزش و پرورش ادامه داد: این سند، تنها یک سند ستادی نیست؛ بلکه لازم است تا همه مدیران مدارس، معلمان محترم و دیگر عوامل به این نسخه کاری توجه لازم را داشته باشند و در تحقق آن بکوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی جدید با حضور 305 هزار دانش آموز در قم آغاز می شود

سال تحصیلی جدید با حضور 305 هزار دانش آموز در قم آغاز می شود