مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-07سياسي

بیانیه قدردانی ستاد اقامه نماز برای برگزاری نماز جماعت در مواکب


ستاد اقامه نماز کشور جهت قدردانی از برگزاری نماز جماعت در جوار موکب های اربعین بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، بیانیه قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری نماز جماعت در جوار موکب های اربعین، منتشر شد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: باسمه تعالی راه پیمایی مقدس و با شکوه اربعین 1445 هجری قمری برگ زرینی بر تاریخ گرامیداشت نهضت حسینی (ع) افزود و نشان داد که امت مسلمان مصمم به تمدن سازی و ایجاد تحول در پرتو معارف قرآن مجید و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

حضور پرشور و سرشار از شعور حدود سی میلیون مسلمان از همه مذاهب اسلامی و پنج قاره جهان و حتی برخی از پاک فطرتان اهل کتاب در راهپیمایی اربعین بیانگر تعمیق و گسترش بیداری و مقاومت اسلامی با رویکرد ایجاد تمدن نوین اسلامی و خلق مناسبات و فرهنگ جدیدی در روابط بین الملل است.

پیام راهپیمایی اربعین همانا حرکت برمدار ثقلین و اعلام برائت جهان اسلام از بی عدالتی و استعمار و تفرقه افکنی در عصر کنونی است.

درخشش ملت ها و دولت های ایران و عراق و موکب داران سخاوتمند و عاشقان و خادمان مکتب حسینی و مواسات نیکوکاران و مشارکت آگاهی بخش فضلاء و علمای اعلام در برنامه ریزی و سازماندهی این حرکت مردمی در خور قدردانی و موجب مباهات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه قدردانی ستاد اقامه نماز برای برگزاری نماز جماعت در مواکب

بیانیه قدردانی ستاد اقامه نماز برای برگزاری نماز جماعت در مواکب