مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-09فرهنگي

تولید تئاتر پهلوان بزرگ یزدی با حمایت شهرداری


شهردار یزد از تولید تئاتر پهلوان بزرگ یزدی با حمایت شهرداری و نمایش آن در اختتامیه المپیاد ورزشی محلات سال آینده شهر خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار یزد از تولید تئاتر پهلوان بزرگ یزدی با حمایت شهرداری و نمایش آن در اختتامیه المپیاد ورزشی محلات سال آینده شهر خبر داد.

ابوالقاسم محی الدینی در دیدار با فرید سعادتمند از آهنگ سازان بنام یزدی، به اهتمام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در حمایت از فعالیت های هنری در حوزه موسیقی فاخر، خاطرنشان کرد: امروزه دنیا، دنیای روایت های مختلف از موضوعاتی است که هر شهر دارد و با این روایت هاست که یک شهر معرفی می شود.

وی اضافه کرد: یزد هم در حوزه های مختلف به دلیل سابقه تاریخی بسیار زیادی که دارد بسیار غنی است و می توان از آن روایت های بسیار خوبی ارائه کرد.

شهردار اظهار کرد: در همین راستا قرار است سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در اقدماتی که مدنظر دارد بتواند روایت های مختلف را به صورت مکتوب تهیه کرده و پس از آن هم کلیپ های کوتاهی از این روایت ها به همراه موسیقی و صداگذاری بسیار مناسب انجام دهد.

محی الدینی با بیان این که کلیپ های مذکور به چند زبان زنده دنیا زیرنویس خواهد شد، از تهیه نمایش نامه ای با موضوع پهلوان بزرگ یزدی خبر داد و گفت: شهرداری حمایت های لازم را در این حوزه خواهد داشت تا تئاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تئاتر پهلوان بزرگ یزدی با حمایت شهرداری

تولید تئاتر پهلوان بزرگ یزدی با حمایت شهرداری