مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-11سياسي

اختتامیه سوگواره ملت امام حسین (ع) برگزار می شود


دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام جواد رحیمی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد و رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران در شش بخش برگزار شد که در نهایت با اعلان 64 نفر برتر و 32 نفر شایسته تقدیر به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: رویداد اختتامیه از ساعت 19:30 روز سه شنبه 21 شهریورماه 1402 در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع ابتدای خیابان معلم، با سخنرانی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیران ارشد صدا و سیما و دیگر مدعوین برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش با اهدا جوایز نقدی، لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره ملت امام حسین (ع) برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملت امام حسین (ع) برگزار می شود