مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-24سياسي

صالحی: دولت سیاست خارجی را برای رقابت های داخلی گروگان نمی گیرد


دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، اعلام کرد: دیپلماسی هوشمند که از نتایج آن ایجاد آرامش در روابط خارجی است، حاصل ‏یک راهبرد منسجم و پرهیز از گروگان گرفتن سیاست خارجی برای رقابت های داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آقای رییسی 2 روز بعد از انتخابات 1400 گفت سیاست خارجی دولتش از برجام شروع نمی شود و به برجام هم محدود نمی شود.

وی افزود: عضویت ایران در بریکس که امروز اعلام شد و عضویت رسمی ایران در شانگهای (13 تیر) دو نمونه از آخرین دستاوردهای رهاسازی کشور از سیاست خارجی تک گزینه و معطل غرب است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اضافه کرد: دیپلماسی هوشمند که از نتایج آن ایجاد آرامش در روابط خارجی، باز کردن درهای همکاری با کشورهای آماده همکاری (چین، روسیه، آسیای مرکزی، کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین)، ثمردهی سیاست همسایگی و تنش زدایی (عربستان، امارات، کویت.

)، آزادسازی منابع و پول های بلوکه شده ایران، ‏حاصل یک راهبرد منسجم و پرهیز از گروگان گرفتن سیاست خارجی برای رقابت های داخلی است.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: البته پشتوانه همه این توفیقات در داخل بوده و پیش نیاز بلد بودن زبان دنیا بلد بودن زبان ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: دولت سیاست خارجی را برای رقابت های داخلی گروگان نمی گیرد

صالحی: دولت سیاست خارجی را برای رقابت های داخلی گروگان نمی گیرد