مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-30حوادث

دستگیری متهم اصلی پرونده قتل طلافروش گتوندی در خوزستان بعد از 5 سال


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: پس از پنج سال از گذشت ماجرای سرقت از یک طلافروشی در این شهرستان که منجر به کشته شدن صاحب مغازه شده بود، - ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: پس از پنج سال از گذشت ماجرای سرقت از یک طلافروشی در این شهرستان که منجر به کشته شدن صاحب مغازه شده بود، متهم اصلی پرونده که متواری بود دستگیر شد.

کامران رومیانی اظهار کرد: در پاییز 1397 در پی سرقت از طلافروشی در بازار مرکزی گتوند، سه نفر سارق با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و با استفاده از اسلحه، طلافروش گتوندی را به ضرب گلوله مجروح کردند که مرد طلافروش به علت جراحات شدید در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه سارقان پس از درگیری از محل متواری شده بودند، افزود: در سال 1400، متهم به قتل این پرونده دستگیر شد و اکنون پس از پنج سال از این ماجرا، متهم اصلی و طراح نقشه سرقت طلا فروشی، به همراه متهم دیگر که به وی در فرار کردن کمک کرده بود، در اصفهان دستگیر شده اند.

رومیانی با بیان اینکه متهمان به زندان معرفی شده اند، گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی، با تکیه بر اصول راهبردی سیاست تسامح صفر در نظام کیفری و سرعت و دقت در انجام تحقیقات مقدماتی، نسبت به رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم اصلی پرونده قتل طلافروش گتوندی در خوزستان بعد از 5 سال

دستگیری متهم اصلی پرونده قتل طلافروش گتوندی در خوزستان بعد از 5 سال