مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-19سياسي

«قائمون» نقش استان سمنان در دفاع مقدس به روایت عکس منتشر شد


به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از کتاب عکس نقش استان سمنان در دفاع مقدس با عنوان «قائمون» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از کتاب عکس نقش استان سمنان در دفاع مقدس با عنوان قائمون با حضور سردار معروفی، سیدمحمد نادری، سردار شوقی، عبدالرحیم فریدون،کریم خوشمرام، محمدحسین حیدری و جمعی از مدیران و فرماندهان رونمایی شد.

در این برنامه سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سخنی از رهبر معظم انقلاب سخنان خود را این چنین آغاز کرد: ایشان در خصوص اهمیت دفاع مقدس می فرمایند اتفاقات و حوادث بزرگ را اگر مراقبت نکنیم یا فراموش می شود و یا دچار تحریف.

به نظر من کتاب عکس از این نظر از بخش مکتوبات مهم تر است که در مکتوبات  امکان ایجاد شبهه است اما در عکس مستند چنین امکانی وجود ندارد ضمن آنکه می توان در بیان حماسه های دفاع مقدس به آن استناد کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه لازم است تولیدِ کتاب های عکسی به تفکیک عملیات، در دستور کار قرار گیرد گفت: عکس، مستندی گویا از حماسه های بزرگ است که آیندگان با دیدن آن ها می توانند به اتفاقات بزرگی که در جریان جنگ رخ داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قائمون» نقش استان سمنان در دفاع مقدس به روایت عکس منتشر شد

«قائمون» نقش استان سمنان در دفاع مقدس به روایت عکس منتشر شد