مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-10سياسي

آیت الله طالقانی مجاهدی دانشمند، در خدمت انقلاب و امام (ره)


آیت الله طالقانی مبارزی عالم و دانشمند، در خدمت انقلاب و امام خمینی(ره) بود.

-  حجت الاسلام قاسم یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور ضمن تسلیت سالروز وفات آیت الله طالقانی، اظهار کرد: آیت الله محمود طالقانی یکی از مجاهدان و مبارزان انقلاب بود که با حکم امام خمینی اولین امام جمعه تهران شد.

امام جمعه نیشابور افزود: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آیت الله طالقانی در مسجد هدایت تهران برنامه های فرهنگی و انقلابی را مطرح می کردند و چراغ مسجد هدایت به شمع وجود آیت الله طالقانی روشن بود.

وی ادامه داد: آیت الله طالقانی تفسیر بسیار خوبی برای بخش هایی از قرآن در کتابی به نام پرتوی از قرآن نوشتند همچنین در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نقش بزرگی در انسجام و هدایت مردم به سمت امام خمینی داشتند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: عده ای از منافقین به دنبال جدایی اولین امام جمعه تهران از امام خمینی بودند که با تقوا و هوشمندی عالم مجاهد، توطئه منافقان خنثی شد زیرا آیت الله طالقانی خودش را سرباز امام خمینی معرفی کرد و به راستی هم مبارزی عالم و دانشمند در خدمت انقلاب و امام بود  نماز جمعه اندیشه های امام و رهبری را تبیین می کند امام جمعه نیشابور اضافه کرد: نماز جمعه یکی از عبادت های سیاسی اسلام است که از صدر اسلام یعنی از ورود پیامبر(ص)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله طالقانی مجاهدی دانشمند، در خدمت انقلاب و امام (ره)

آیت الله طالقانی مجاهدی دانشمند، در خدمت انقلاب و امام (ره)