مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-01اقتصادي

انجام فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصدی دارند انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر اسماعیلی گفت: همزمان با هفته دولت با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان سه هزار و 738 واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب حمایتی، خودمالکی، بازآفرینی و روستایی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن شرکت کردند و توفیقات خوبی هم برای استان زنجان رقم خورد، ابراز داشت: در این جلسه مصوب شد پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند افزایش متمم 200 میلیون تومانی برای وام های قبلی از 350 میلیون تومان به 550 میلیون تومان تخصیص می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: خوشبختانه فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت فیزیکی مذکور را دارند در حال انجام است.

اسماعیلی با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب (کوی زیتون) و شرقی زنجان (کوی زنگان) فعال است و عملیات ساخت و ساز با سرعت خوبی جلو می رود، تاکید کرد: تا پایان سال بیش از دو هزار واحد مسکونی در سایت غربی زنجان و سه هزار واحد در سایت شرقی زنجان در صورت همراهی متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن

انجام فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن