مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-10اجتماعي

گرد و غبار گلستان را فراگرفت


بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، علیرغم بارش شدید باران، گرد و غبار از نخستین ساعات شامگاه امروز اقصی نقاط استان گلستان، به خصوص شهر گرگان را فراگرفت.

- ایسنا/گلستان بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، علیرغم بارش شدید باران، گرد و غبار از نخستین ساعات شامگاه امروز اقصی نقاط استان گلستان، به خصوص شهر گرگان را فراگرفت.

مدیر کل هواشناسی استان گلستان شامگاه یکشنبه 19 شهریورماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی گلستان، هشدار شماره 23 سطح زرد برای استان صادر شد.

امان محمد کمالی با بیان اینکه در این اطلاعیه بر تقویت سامانه بارشی و ایجاد ناپایداری های محلی برای گلستان پیش بینی شده بود، ادامه داد: رگبار و رعد و برق، کاهش نسبی دما بین شش تا هشت درجه، وزش باد نسبتاً شدید ولی موقتی و در برخی مناطق گرد و غبار از مخاطرات این سامانه است.

او احتمال آبگرفتگی برخی معابر و بالاآمدن سطح آب رودخانه ها را از رهاوردهای این سامانه عنوان کرد و گفت: هموطنان باید تا صبح دوشنبه 20 شهریورماه از اتراق در بستر رودخانه ها و مسیل ها به شدت بپرهیزند و تمهیدات پیشگیرانه داشته باشند.

مدیر کل هواشناسی استان گلستان درباره چگونگی مقابله با پدیده گرد و غبار توضیح داد: وضعیت جوی کنونی که با گرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار گلستان را فراگرفت

گرد و غبار گلستان را فراگرفت