مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-11سياسي

قالیباف : برخی کشورها افرادی که به انقلاب و دین خود افتخار می کنند را می برند


ما اکنون فرصت های زیادی را برای حوزه دانش بنیان فراهم می کنیم، اما توصیه بنده این است که فعالیت های نوآورانه باید نسبت به فعالیت های فناورانه اولویت داشته باشد و حرکت رو به جلوی ما به سرعت ادامه پیدا کند.

- قالیباف : ما اکنون فرصت های زیادی را برای حوزه دانش بنیان فراهم می کنیم، اما توصیه بنده این است که فعالیت های نوآورانه باید نسبت به فعالیت های فناورانه اولویت داشته باشد و حرکت رو به جلوی ما به سرعت ادامه پیدا کند.

اگر ما صرفا به بخش فناوری توجه کنیم و حمایت های ما مخصوص این حوزه شود به سرنوشت ایران خودرو دچار می شویم.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اعتماد مردم وجود نداشته باشد نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم و قطعا مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه برای تحکیم قانون جهش تولید دانش بنیان تلاش خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در اولین رویداد نظارتی قانون جهش تولید دانش بنیان بیان کرد: من همیشه به حوزه فناوری از نگاه مدیریتی نگاه کردم چرا که خودم را یک مدیر می دانم؛ تجربه بنده در حوزه مدیریت است؛ از این جهت به این حوزه نگاه مدیریتی دارم.

بنده چندی پیش به شما قولی دادم که در برنامه هفتم توسعه خلأ های موجود در حوزه دانش بنیان را پیدا کرده و آن را تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف : برخی کشورها افرادی که به انقلاب و دین خود افتخار می کنند را می برند

قالیباف : برخی کشورها افرادی که به انقلاب و دین خود افتخار می کنند را می برند