مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:202023-09-05اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی روز اربعین در استان کرمان


رییس پلیس راه استان کرمان از اعلام محدودیت های ترافیکی در 10 مسیر همزمان با اربعین در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی رضایی گفت: اربعین امسال مراسم جاماندگان در 10 مسیر برگزار می شود که برای ایمنی هر چه بیشتر عزاداران محدودیت ها و ممنوعیت هایی را در این محورهای اعمال خواهیم کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی جاماندگان اربعین در محور کرمان، جوپار، گفت: از ساعت 5 صبح روز اربعین تا ساعت 13 این محور و تمامی مسیرهای منتهی به این آن کاملاً مسدود بوده و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمان بیان کرد: کسانی که از سمت شهرستان های بافت، ارزوییه، رابر و شهر نگار قصد سفر به مرکز استان را دارند باید از مسیر کارخانه فولاد و دو راهی بردسیر به سمت شهر باغین از محور بردسیر ادامه مسیر دهند.

وی افزود: کسانی هم که از روستای بهرامجرد و شهر گلزار و توابع آن قصد ورود به مرکز استان را دارند این محور از روی پل کارخانه لاستیک مسدود است و رانندگان باید مسیر خود به سمت شهر جوپار، کمربندی جنوبی به سمت کمربندی کرمان باغین را انتخاب کنند.

رضایی افزود: رانندگانی که از سمت استان سیستان و بلوچستان و شهرستان های جنوبی و شرقی استان کرمان قصد گذر از کمربندی جنوبی شهر کرمان را دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی روز اربعین در استان کرمان

اعلام محدودیت های ترافیکی روز اربعین در استان کرمان