مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-07اجتماعي

110 پایگاه امداد و نجات در محورهای خراسان رضوی برپا می شود


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 110 پایگاه امداد و نجات ویژه خدمت به زائران همزمان با دهه پایانی ماه صفر در محورهای استان برپا می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ذاکریان اظهار کرد: در این قالب با مشارکت چند استان دیگر ظرفیت خدمت رسانی امدادگران در خراسان رضوی به 500 نفر رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: 100 نفر از امدادگران متعلق به سایر استان های کشور هستند که 50 دستگاه خودروی امدادی را برای امدادرسانی در دهه پایانی صفر نیز به همراه خود به استان خراسان رضوی می آورند.

وی افزود: برنامه خدمت رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر از 16 شهریورماه آغاز می شود و تا 26 همین ماه ادامه دارد.

ذاکریان گفت: علاوه بر این قرارگاه مرزی دوغارون که از 27 مرداد ماه با هدف خدمت به زائران خارجی اربعین راه اندازی شد، در ایام دهه پایانی ماه صفر نیز به زائران خارجی خدمت رسانی می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 20 نیروی امدادگر و فرهنگی هلال احمر در این ایام به زائران خارجی خدمت می کنند و پیش بینی افزایش پنج برابری زائران افغان را در این ایام نسبت به پارسال داریم، پیش بینی ها مبنی بر ورود بیش از یک میلیون زائر پیاده در ایام دهه پایانی ماه صفر امسال شده است، در حالی که سال گذشته 600 هزار نفر در این قالب به مشهد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 پایگاه امداد و نجات در محورهای خراسان رضوی برپا می شود

110 پایگاه امداد و نجات در محورهای خراسان رضوی برپا می شود