مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-29اقتصادي

پیش بینی تسهیلات تبصره 18 برای نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از پیش بینی بخشی از اعتبارات تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 برای نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از پیش بینی بخشی از اعتبارات تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 برای نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدی ادیب 7 شهریور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز اقامتی و آبدرمانی های شهرستان سرعین گفت: با پیگیری های انجام شده در تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 پرداخت تسهیلات برای بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی و هتل ها لحاظ شده است و سعی می کنیم از این طریق به واحدهای فرسوده و نیازمند بهسازی کمک کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: موضوع حامل های انرژی، نرخ گذاری و تسهیلات از مهم ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود که بخشی از آنها باید در سطح کلان برطرف شود و در این راستا مشکلات طرح شده را جمع بندی و در سطح ملی و استانی پیگیری می کنیم.

وی تأکید کرد: حوزه آموزش و تبلیغات در راستای توسعه گردشگری استان باید جدی گرفته شود و در این مورد از بهره برداران و فعالان حوزه گردشگری درخواست داریم که با اداره کل میراث فرهنگی همراهی کنند و هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تسهیلات تبصره 18 برای نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل

پیش بینی تسهیلات تبصره 18 برای نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل