مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-18اجتماعي

ماجرای بوی نامطبوع و گلایه خمیری ها


بوی نامطبوعی چند هفته ای است که اهالی خمیر در 85 کیلومتری بندرعباس را آزار می دهد و محیط زیست تاکنون منشأ دقیق و قطعی برای این بوی نامطبوع اعلام نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، چند هفته ای است که اهالی بندر خمیر در 85 کیلومتری غرب شهر بندرعباس از بوی نامطبوعی در عذابند که گاه شدت می گیرد و گاهی نیز اندکی کم می شود اما قطع نمی شود و مرتبا وجود دارد.

اهالی خمیر بارها این گرفتاری را از طرق مختلف در رسانه ها فریاد زده اند و گلایه خود را اعلام کرده اند اما محیط زیست هرمزگان اگر چه دو بار تاکنون اطلاعات و تصاویری از منشأ این بوها اعلام کرده اما اطلاعات قطعی درباره آن وجود ندارد تا بتوان با جمع آوری آلودگی و یا پوشاندن آن، مانع از انتشار بوی نامطبوع آن شد.

  در همین زمینه امام جمعه اهل سنت بندرعباس نیز در گلایه هایی از مسؤولان گفته برخی از صنایع مستقر در غرب مرکز استان بجای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، قدم در مسیر ناهنجاری های اجتماعی گذاشته اند و رفاه عمومی را کنار زده و باعث عذاب عمومی شده اند.

شیخ یوسف جمالی تصریح کرده در مناطق غرب بندرعباس و شهرستان خمیر مدتی است که بوی نامطبوع شبیه مواد نفتی مردم را نگران و برافروخته کرده و طبق تحقیقات محلی منشا بو نیز نواحی صنعتی غرب بندرعباس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بوی نامطبوع و گلایه خمیری ها

ماجرای بوی نامطبوع و گلایه خمیری ها